Povestea GRADIMEX
Compania care activează în domeniul distribuției de băuturi alcoolice, răcoritoare, carne și preparate din carne, a început in anul 1997 pe o piață competitivă, într-o nișă insuficient exploatată la acea vreme, cea a produselor premium și super premium. De atunci pana in prezent compania si- a facut o buna practica din a promova calitatea la toate nivelurile, in special cea a portofolilului de produse, transformand aceasta intr-un atu pe tot parcursul activitatii sale.
Managementul feminin al firmei si-a pus amprenta in toata strategia de business, printr-o promovare prioritara a valorilor morale ( de multe ori inaintea celor materiale, financiare), prin faptul ca a pus OMUL in centrul atentiei intr-un mod echitabil: angajati, clienti, furnizori. Aceasta este una dintre valorile de baza – cardinale ale companiei, pe langa integritate si responsabilitate, valori care constituie misiunea si principiile dupa care s-a ghidat intreaga organizatia de a lungul timpului.
Anul acesta, in 2022 compania aniverseaza 25 de activitate. Experienta dobindita in acesti ani constituie un mare atu prin faptul ca s a reusit o adaptare rapida la noile conditii de piata, la noile trenduri de consum, la fructificarea oportunitatilor aparute.